piątek, 11 marca 2016

Tajlandia 2016


10.03.2016

Witam Was moje Kochane! : * / moi Kochani! ;)

Co u Was?

U mnie wszystko ok :) Tego dnia jadłem ryż z jajkiem, kurczakiem i warzywami <3 Były pyszne! 
Byłem na spacerze. W Porcie panował spokój, nawet można powiedzieć, że powiewała lekka nuda... Było gorąco i wietrznie, przyjemnie :) Zachodzące słońce "kipiało ogniem" :D Wróciłem do domu i zrobiłem sobie kolację:
Upichciałem sobie dwa jajka sadzone i do tego kromka chleba z pastą warzywno-mięsną <3
Po umyciu naczyń pojechałem na wieczorne zwiedzanie portu ;) Chcę się pożegnać z Chalong Bay...

Lunch <3
 Muzungu
Lukas  Star >:D
Street
 Bar Harley Davidson
 Full Charger
 wieczorne molo
 + strach na wróble
 zachód słońca
 molo nocą
 kolacja <3
 stół
 Lukas
 my Dear Friend ;)
  molo nocą
 piesio <3
 kwiatki


Zapraszam też na FB:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz