sobota, 12 marca 2016

Tajlandia 2016


12.03.2016

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)

U mnie wszystko ok :) Byliśmy dzisiaj z Adasiem <3 :* i Jego opiekunką :* na basenie w O2 Beach Club. Znów było upalnie >:D, a woda była przyjemnie ciepła.
Następnie pojechaliśmy do Tesco Lotus. Małgosia <3 :*  zrobiła zakupy, a A. <3 :* bawił się w "Kids mani". Powracał tylko na parę chwil, żeby napić się wody.
Ja piłem mrożoną kawę z automatu. Była przesłodzona, ale jakoś się zmogłem i wypiłem.
Później zamówiliśmy obiad <3 Dla mnie przyszła ryba smażona, jajko sadzone i na twardo, warzywa z patelni i oczywiście ryż <3 Było pyszne! 
Po powrocie Daś <3 :* się bawił z opiekunką. Następnie udaliśmy się na basen do O2 Beach Club
Niestety, zapomniałem wziąść napaśnika. Jednak chodziłem po dnie (max. głębokość 1.35 m) i trochę pływałem.
Wieczorem byłem w barze :)


je przekąskę
 pałac
 kids mania <3
 powrócił na przekąskę
Adaś <3 :* i ciuchcia 
Adaś <3 :* pije wodę
 
moje danie <3
 Lukas w Tesco Lotus
Adaś <3 :* bawi się
 W drodze na basen
 basen O2 BC
na basen, w stroju pływaka :)
zakłada rękawki
 
ballyball
  dzienny Lukas
  nocny Lukas
 szkoła Julka <3 :* 
Visa Run
 band



 A co u Was? :o

Zapraszam też na FB:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz