niedziela, 6 marca 2016

Tajlandia 2016




05.03.2016

Witam was moje Kochane! : * / Moi Kochani! ;)

Co u Was?

U mnie wszystko ok;) Tego dnia na śniadanie pojechałem z Adasiem <3 :*, Julusiem <3 :* , Małgosią <3 :* i Anią :* do Sanwichshop. Dzieciaki chciały naleśniki z czekoladą ;) Później pojechaliśmy do Kids Mani >:D Szaleństw nie było końca! Najpierw w basenie kulkowym w klimatyzowanym pomieszczeniu, później na placu zabaw. łącznie spędziliśmy 6 godzin w Kids Mani!!! >:D 
Ja wychodziłem od czasu do czasu na spacer, by przejść się po Marine - ie. 
Ogólne moje wrażenia są super! :)
Wróciliśmy do domu na kolację. Później wybyłem na wieczorny spacer. Po mimo tego, że słońce zaszło, było naprawdę ciepło!
Wracając usłyszałem fajną muzę w Sailor Bar - ze . Okazało się, że jest tam mnóstwo przyjaciół i znajomych m. in.: Bartuś <3 :*, Beau :*, Omar ;) 
A muzę mixował nie kto inny jak Pan Daniel (dyrektor przedszkola Julka i Adasia)
Było extra!!! :D

rybki w akwarium




 w kawiarni









  Port Marina 
 Lukkas w palmowej koronie >:D
port Marina

Adaś <3 :* - Mistrz kierownicy >:D
ujeżdżając delfina :)
Bartuś :* i Beau :*
 DJ Daniellos ;)
praty time! 
<3
selfie
foto z ukrycia ;)
 w basenie kulkowym
<3 
Marine Royal
Port Chalong

 molo
with New Friend
 
  with Thai woman! :*








:)

 Adaś <3 :* i Julek <3 :* w basenie kulkowym






 Kids Mania outside :)




 i znów we wnątrz





 <3

 Lukas "ukoronowany"

 :*

 Marina Resort





 Port Chalong



Bartuś <3 :* i Beau :*

 Dj Danielloss

 impreza!!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz