czwartek, 17 marca 2016

Tajlandia 2016


12.03.2016

Witam Was moje Kochane! : * / moi Kochani! ;)

Tego dnia byliśmy w Tesco Lotus. Najpierw poszliśmy na plac zabaw. Zostaliśmy z Dasieńkiem <3 :* i Jego Opiekunką, podczas gdy Małgosia <3 :* robiła zakupy.
Potem zjedliśmy smaczny lunch: Ja jadłem smażone mięso wołowe, jajo sadzone i na jajo na twardo (czarne - sposób gotowania) ze szpinakiem i ryżem. Adaś <3 :* jeździł po sklepie autkiem połączonym z koszem na zakupy.
Później z Opiekunką :* przeglądali encyklopedie o dinozaurach. Następnie pojechali na basen. Ja za nimi :)
Super się pływało!!! >:D
Wieczorem udałem się na "zwiedzanie" portu :)

posilenie przed zabawą

plac zabaw
posilenie w trakcie zabaw 
smaczny lunch
Wasz Lukas ;)
Adaś <3 :* pije wodę
z Opiekunką :*
L.
na łełku w stroju basenowym <3
w O2 BC
przygotowania do pływania... 
Muzungu

jedno osobowy band

szkoła Juleczka <3 :*
serwis wizowy


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz