wtorek, 8 marca 2016

Tajlandia 2016


8.03.2016

Witam Was moje Kochane :* / moi Kochani! ;)

Co u Was?

U mnie wszystko ok :) dzisiaj Dzień Kobiet :* Narysowaliśmy z Juleczkiem <3 :* laurki dla Małgosi <3 :* Na lunch poszliśmy do Fon Fon Seafood. Zamówiłem ryż z kurczakiem, jajkiem i  warzywami <3 polałem sosem chili <3
Następnie pojechalłem do Public O2 Beach Club na basen. Pływałem 15x stylami mieszanami (psedo - kraul i grzbietowy). + Jeszcze chodziłem po dnie. 
Następnie wróciłem do domu, by rozwiesić mokre rzeczy oraz zjeść kolację: smażony ryż z kurczakiem i jajkiem. wszystko polane sosem chili <3
Ns koniec dnia pojechałem do baru. Była kupa ludzi. z większością się zapoznałem ;)

jedzenie <3
 w O2 Beach Club
 Wasz Muzungu wypływany

w barze...
 Steve <3 :* - my "Bro"
 z Tajką :*



Zapraszam też na FB:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz