czwartek, 14 lipca 2016

Poland 2016


Jasienica, 14.07.2016

Witam Was moje Kochane! / moi Kochani!

Dzisiaj był deszczowy dzień. Po śniadaniu wziąłem się za ćwiczenia. Później czytałem kolejne rozdziały "Czarnej loterii" a także "Modę na zdrowie. Zainteresował mnie tam artykuł  poradnik"Lepiej przedtem, niż potem"
Chodziłem po domu, wypiłem kawkę. Potem Bulbunia zawołała na obiad. Dziś w menu było spaghetti z białym serem i makrelą.Na deser wciągnęliśmy galaretkę.
Później pojechaliśmy na stację benzynową, żeby zatankować. 


A co u Was? 



Zapraszam do oglądania zdjęć, komentowania i na FB:

deszcz w ogródku 
 Gwiazda Betlejemska na oknie 
 piję kawę, a za oknem deszcz 
 jabłecznik się piecze…
spaghetti z serem białym i makrelą w pomidorach 
 a na deser… galaretka!
na PKN Orlen 
 lasy, góry, pola

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz