sobota, 16 lipca 2016

Poland 2016


Jasienica, 16.07.2016

Witam Was moje Kochane! / moi Kochani! 

Dzisiaj były Urodziny mojego  Brata Michała. Nie co zmieniłem oryginalną kartkę.  życzeniami w programie Photoshop. Trochę ją rozmazałem, dodałem życzenia z internetu, gdyż nie miałem natchnienia, co by mu tu życzyć...). Wysłałem przez Fejsa. Ale i tak podziękował.
Dzisiaj pogoda była zdechła: Przelotne opady deszczu + zimno... Raczej nie wypuszczaliśmy się nigdzie. Zrobiłem zdjęcia z domu przez okno. 
Oczywiście rano (po śniadaniu) ćwiczyłem na kocu. Później na krześle, przy ścianie i przy komodzie.   

A co u Was?

Zapraszam do oglądania zdjęć, komentowania i udostępniania.


Lukas w sepii 
 róże z okna kuchni 
 A na deser... Muzungu w przerobionej przez Bulbunie pidżamie 
górna kieszeń 
 i dolna kieszeń


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz