niedziela, 31 lipca 2016

Poland 2016


Kraków, 30.07.2016

Witam Was moje Kochane! / moi Kochani!

Wczoraj byłem z Babunią w Parku Krakowskim. Było upalnie i słonecznie. Kaczki krzyżówki pływały po stawie, ptaki (wróble, drozdy itp) śpiewały i było bardzo przyjemnie.
Zrelaksowałem się i nabrałem energii.  
Park Krakowski, to także zbiór rzeźb powstałych w kamieniu. Nie wiem kto je wyrzeźbił.
Później pojechaliśmy na osiedle gdzie chodziłem o kijkach. 

A co u Was?

selfie 
 na balkonie (zdj. wyk. Dziadek) 

w Parku Krakowskim
  po stawie pływa kaczka się nazywa 
 cypel pod wierzbą płaczącą 
 nieczynne fontanny i kwiatki 

piknik pod rzeźbą
  rzeźby 
 
  + fontanna 
 kaczki krzyżówki pod wierzbą płaczącą 

 tak zwane "śmierdziuszki" 

 przydałoby mi się… 
kwitnący perukowiec. Na drugim planie zdjęcie Papieża Franciszka


Zapraszam też na FB:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz