środa, 20 lipca 2016

Poland 2016


Jasienica, 20.07.2016

Witam Was moje Kochane! / moi Kochani!


Dzisiaj była słoneczna pogoda i było dość ciepło. Większą część dnia spędziłem na świeżym powietrzu. Albo siedziałem na podeście (przed i za stodołą), albo przechadzałem się po ogrodzie. Drugie śniadanie (ciacheczko i kawkę) zjadłem właśnie na podeście z Bulbunią. Później był obiad: naleśniki z musem jabłkowym i z serem białym (posmarowane Nutellą).
Następnie czytałem książkę "Czarna loteria" i pisałem. 
Później Zjedliśmy kolację (galaretkę mięsną, popitą piwem) i trzeba było się przenosić do domu, bo robiło się zimno.


Muzungu przed stodołą
róże 
grzybek wyrósł na terenie posesji  
 róże
Liliowiec 
drugie śniadanie 
+ Bulbunia 
 smaruję naleśnik nutellą
źródełko 

galaretka mięsna 
 + piwo

 + Bulbunia




A co u Was?




2 komentarze: