czwartek, 7 lipca 2016

Poland 2016


Dubiecko, 7.07.2016

Witam Was moje Kochane! / moi Kochani! 

Co u Was?

W dzisiejszym dniu wraz z Bulbunią pojechaliśmy do Dubiecka. W kresowym domu sztuki odbywała się wystawa prac malarskich Kasi Bukowskiej p. t. "Konie moje życie
Zrobiłem 18 zdjęć obrazów które mi się spodobały. Były piękne! 
Spotkaliśmy się z moją Kuzynką Asią (informatorką turystyczną(,  która oprowadzała nas po wystawie. 
Po zwiedzaniu pojechaliśmy do Cioci i Wujka, którzy poczęstowali nas obiadem i zajęli rozmową.
Po zwiedzaniu pojechaliśmy do domu Cioci i Wujka (mieszczącego się w Dubiecku). Cocia poczęstowała nas obiadem...

(Fotografie można powiększyć)

Zapraszam do oglądania, komentowania i na fb:

do Dubiecka tędy! 
 nie co odbiega od tematu, ale fajny 

 K. D. S. 
 stara, ale piękna cerkiew prawosławna 
 prace Kasi: 
 autobiografia
 prace Kasi: 
 i wyjście/wejście, a nad nim antresola 
 z kuzynką Asią - informatorką turystyczną wystawy

  barszczyk



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz