piątek, 1 lipca 2016

Poland 2016


Jasienica 2016

1.07.2016

Witam Was moje Kochane! / moi Kochani!

Co u Was?

U mnie wszystko ok. Byliśmy dzisiaj z Bulbunią w Birczy. Robiła zakupy, a ja byłem na Rynku. Chodziłem, następnie usiadłem na ławce i czytałem "Modę na zdrowie". W Birczy było 31 °C i słonecznie, ale też chmurki się wypiętrzały.
Wróciliśmy do Jasienicy. Dziadek robił podest za stodołą, a Bulbunia robiła obiad.

Zapraszam do oglądania, komentowania i na FB:

Pomnik upamiętniający walki w czasach II Wojny Światowej 

 pod Pomnikiem 
 domy w okolicach Rynku 
kadr
domy i lasy 
 czytam modę na zdrowie 
 pałac Humnickich 


 pizza  
 Dziadek robi podest
 plac budowy 
 Bulbunia obiera ziemniaki
Dziadek Zbyszek w stodole 
 i kładzie kolejną deskę  
 jasienickie lasy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz