środa, 27 lipca 2016

Poland 2016


Kraków, 27.07.2016

Witam Was moje Kochane! / moi Kochani!

Co u Was?

Dzisiaj wyszedłem z Babunią na spacer. najpierw zjedliśmy obiad, potem porozmawialiśmy z Pielgrzymami z Francji. Akurat czekali na przystanku i byli pozytywnie nastawieni. Stwierdziłem to po uśmiechach. Zagadnąłem do nich po francusku. I tak zaczęliśmy rozmowę w języku francusko-angielskim. Później poszliśmy na spacer. 
Po południu pojechałem z Dziadkiem na Akademie Górniczo - Hutniczą
Odbywało się tam popołudnie z Chlijczykami, mieszkańcami Wyspy Wielkanocnej, którą oni nazywają Rapa Nui (pępek świata). W  programie tego spotkania były: narodowe tańce, prelekcja profesora Ryna (Polak) o mieszkańcach wyspy, film National Geographic o badaniach jaskiń wulkanicznych w których mieszkali tubylcy, a także pokaz przeźroczy z badań polskich (w których uczestniczył  mój Dziadek - geolog).
Było to bardzo egzotyczne spotkanie! 

Zapraszam do oglądania zdjęć, komentowania, a także na FB:

Babka szerokolistna 
 chłodnik buraczany 
 młodzież ŚDM na przystanku 
 wpadły mi w oko piękne Francuski
 rabatka 

 nagietek 
 przygotowanie wyspiarskiego tancerza 
 tańce wyspiarzy
 Poprosiłem tancerkę i tancerza o uwiecznienie. Zdjęcie wykonał Dziadek 

 wielkość posągu na Rapa Nui wynika z tego zdjęcia 

 wyspiarskie dzikie tańce 
 zademonstrowali zręczność
 róże przed budynkiem AGH
 lokomotywa węglowa była kiedyś symbolem postępu 
  koło od parowozu 
 zdobi teren między pawilonami AGH

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz