środa, 6 lipca 2016

Poland 2016


Jasienica, 8.07.2016

Witam Was moje Kochane! / moi Kochani!

Wczoraj wieczorem zrobiłem sobie śmieszne zdjęcia: 
  1. Wyrosła mi druga głowa!
  2. Bez głowy!
A dzisiaj od rana, ubrałem się i poszedłem na śniadanie. Potem ćwiczyłem na kocu. 
Kolejno, gdy się trochę ociepliła temperatura na zewnątrz, wyszedłem do ogródka. Chodziłem po bim i cykałem fotki. Na pierwszy plan poszły róże: czerwno, różowe, żółte i białe. Liliowce i ...
Zrobiłem sobie selfie przed stodołą.Później zrobiłem jabłonkę, Uno Dziadka i kawałek domu.
Wisiały kłębiaste chmury, ale nie padało.

Zapraszam do oglądania i koentowania, a także na FB:

Jak hydra! 
 sama koszula!
róże 
 liliowiec 

 selfie 


 jabłonka i kawałek domu 
 Uno Dziadka Z. 
 chmury

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz