wtorek, 26 lipca 2016

Poland 2016

Światowe Dni Młodzieży 2016

Kraków 26.07

Witam Was moje Kochane! / moi Kochani!

Co u Was?

W Krakowie tymczasowo zamieszkali  młodzi pielgrzymi z całego Świata! Także przez moje osiedle przewinęło się mnóstwo luda. Ale ja się cieszę. 
Byłem z Dziadkiem na spacerze. Spotkałem  pielgrzymów z Hiszpanii, Francji, a także z Czech. Wszyscy uśmiechnięci, serdeczni. Później udaliśmy się na Błonia. Tam odbyła się uroczysta msza święta, którą poprowadził arcybiskup Stanisław Dziwisz.  Błonia już były przeładowane Pielgrzymi. 
Na szczęście byłem blisko telebimu, bo przez ten tłum bym chyba nic nie zobaczył. 
Spotkałem starego przyjaciela Adama Jaskowskiego (pseudonim Jack). 
Śpiewaliśmy piosenki młodzieżowo-religijne i super było!

Zostawiam Was ze zdjęciami. 
Zapraszam do komentowania i udostępniania i na FB:

Dziękuję i pozdrawiam!



























































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz