sobota, 23 lipca 2016

Poland 2016


23.07.2016

Witam Was moje Kochane! / moi Kochani!

Co u Was?


Dzisiaj wyszedłem z Babunią na spacer. Było słonecznie i upalnie. Chodziłem po alejkach. Następnie przejechaliśmy tramwajem MPK na Rynek Główny. Na ulicy chyba Brackiej, spotkałem mojego znajomego "Srebrzaka"
Młodzież tańczyła i śpiewała wesołe piosenki religijne. Babcia zrobiła mi fotkę z wolontariuszami ŚDM
Przejechaliśmy przez cały Rynek
Wsiedliśmy do tramwaju i przejechaliśmy 1 przystanek. Znaleźliśmy się w Cukierni Czarodziej. Zjedliśmy Czarodziejskie lody
Później jeszcze raz zrobiłem rundkę chodzącą na osiedlu i wróciliśmy do domu.


Zapraszam do oglądania, komentowania i na FB:

na os. Widok
  alejki spacerowe 
 piechur 
 jabłuszka (nie jadalne dla człowieka) 
 mój znajomy 
 tańcząca młodzież pod Sukiennicami

 z młodzieżą 
 ogródek restauracji pod Ratuszem 

 melex 
 kościół Franciszkanów
  dorożka 
 Ratusz
  Kuria Metropolitalna i zdjęcie JP II 
 występy śpiewackie na scenie
  Klasztor oo. Dominikanów 
 plakat promujący
  fontanna na Plantach 
 zdjęcie zdjęcia Św. Faustyny Kowalskiej )
 Uniwersytet Jagielloński (UJ) 
 Czarodziejskie lo... 
 
 kasztanowiec 
 Muzungu na osiedlu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz