sobota, 27 maja 2017

Poland 2017


Kraków, 27.05.2017

Witam Was moje Kochane! 😘  / moi Kochani! 😉

Z Tajlandii leciałem z całą Rodzinką katarskimi liniami lotniczymi. Wystartowaliśmy z Phuket. Po 6 - u godzinach było lądowanie w Doha. Następnie znów 6 godz. lotu i lądowanie w Warszawie. Z Wawy do Krakowa jechaliśmy samochodem znajomego Tatusia. Kraków przywitał nas zimną deszczową pogodą. Był to dla nas szok temperaturowy! 😱 
Mieszkam z Babcią na osiedlu Kliny. Reszta Rodziny znajduje się na osiedlu Widok.
Po lekkim przestawieniu się czasowo-temperaturowym pojechałem z Babcią na Rynek Główny. Chciałem sprawdzić, czy coś się tam zmieniło...
Krakowianka i Krakowiak szli ulicą. A za nimi podążała dorożka. Zauważyłem mojego znajomego Mima. Choć posługiwał się mimiką, rozpoznał mnie. Zgodził się na zdjęcie. 

Zapraszam do oglądania zdjęć, komentowania i na FB:


widok z przystanku 
 mieszkanie Babci 
 przystanek 
 czeremcha 
 osiedle 
 bez lilak 
 wierzba 😂 
 świerk srebrny 
 kościół na osiedlu Kliny 
 powstaje nowe osiedle 
 na horyzoncie wykopy 
 panorama 
 wykopy pod nowe bloki 
 sosna wypuszcza nowe pędy 
 bloki na osiedli Kliny 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Krakowianka i Krakowiak 
 "zaczarowane" konie z dorożki 
 mój znajomy mim 
 bańki mydlane przed c. h. Sukiennice 
 Ratusz 
 Bazylika Mariacka 
 pomnik Adama Mickiewicza 
 kram 
 kamienica Hard Rock Cafe

 słynne krakowskie kwiaciarki 
 powóz na Rynku 
koń 
 z dziewczynami powożącymi konie 
  Francuzi po piwkach śpiewali wesołe piosenki 
 ogródek piwny 
 Ratusz 

 azalie  - rodzaj rododendronu 
 parasole 
 głowa - rzeźba Wita Stwosza 
 spotkanie ze znajomym Lordem Vaderem 
 Moc była ze mną! 😄 
 Festiwal filmowy
  flagi Festiwalu filmowego 
 Kościół św. Wojciecha 
 ozdobna kamienica

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz