środa, 31 maja 2017

Poland 2017


Kaniów, 28.05.2017

Witam Was moje Kochane! 😘   /  moi Kochani! 😉

Co u Was? 😲

Ja dzisiaj skoczyłem ze spadochronem!! 😂  W Tandemie. Było ekscytująco!
Skok odbywał się na Śląsku na lotnisku sportowym Kaniów.
 Skakałem 28 maja z instruktorem Taranem
Wystartowaliśmy małym samolotem śmigłowym na 6 osób. Lecieli - ja z instruktorem, pełnosprawny mężczyzna z instruktorem, spadochroniarka która nakręcała film i robiła zdjęcia ze skoku oraz pilot.
Wylecieliśmy na 4ooo metrów i po kolei skoczyliśmy. Przed skokiem zostaliśmy poinstruowani co i kiedy mamy robić.
Wyskoczyliśmy oczywiście ze zwiniętym spadochronem. Na wysokości 2000 metrów instruktor otworzył spadochron (biało-niebieski) i szybowaliśmy w przestworzach.

Wrażenia nieziemskie!!!!!!!! 😂 


Zapraszam do oglądania zdjęć, komentowania i na FB:
https://www.facebook.com/lukas.paulo


Babcia 💖😘 
 Wasz Muzungu 
 samolot  

ostatnie dopinki 
 z Babcią, Bratem i trenerem Taranem 
 na lotnisku w Czechowicach-Dziedzicach
 w samolocie 
 jest ok! 👍 
 to pa!! ✋ 😁 
 głupia mina 😜 
 do wyskoku.... gotowi??!!! 😉 
 Aaa... 😂 
 i wyskoczyliśmy! 😂
Lukas w przestworzach! 😂 


przeżycia niesamowite! 

 Mogę latać!!! 😛😛 (i to bez Red Bulla) 

piękne widoki 


 
 
 
 
 I can fly!! 
 
 i spotkanie z ziemią...  

 





 było super!!!! 😂 niesamowite przeżycie!! 
 piąteczka z kamerzystką 😘 

 wspólne selfie



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz