wtorek, 2 maja 2017

Thailand 2017


Phuket, 2.05.2017

Witam Was moje Kochane! 😘  / moi Kochani! 😏

Co u Was? 😵

W dniu dzisiejszym pogoda się nie co poprawiła. Popołudniu, kofeina mnie pobudziła i poszedłem piechotą do Phuket Top Team. Trochę ćwiczyłem z ciężarkami, potem brzuszki i trening w rękawicach. Nie miałem tylko przy sobie bandaży zakładanych po rękawice... Zapomniałem zabrać z chwilowo niedziałającego "Bat-Mobile"a. Ale trudno! Jak zwykle zacząłem od rozciągania. Potem z ciężarkami, brzuszki i walka z trenerem. Jak zwykle super mi się ćwiczyło i jestem bardzo zadowolony! 😁
Przeszedłem na nogach kwadrat z lotu ptaka. ~Lecz nie było nic interesującego do cyknięcia. Później odpoczywałem przed domem. Cyknąłem kilka zdjęć selfie i gekona. 


Zapraszam do oglądania zdjęć, komentowania i na FB:


kolejna walka się szykuje 
muzyka z Top Team



Was Lukas Muzungu o zmroku -
 😘
 `kto chce się bić?" 😖 
 gekon znowu ma ucztę!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz