sobota, 13 maja 2017

Thailand 2017


Phuket, 13.05.2017

Witam Was moje Kochane! 😘  / moi Kochani! 😉

Dzisiaj sobota, 13... Ale nic mi się nie stało pechowego na całe szczęście!. Od rana byłem w domu. AiJ też byli ze mną. + Tata i Małgosia. Przyszła też Pani U
Wstałem około 9 -10. Trochę ćwiczyłem. 
Na lunch zażyczyłem sobie danie tajskie. Był to ryż, kurczak w panierce, ogórek i rosół. Jak zwykle był pyszny! 
Po 16 - tej wypiłem kawę, zjadłem ananasa. Po jakimś czasie poszedłem na trening do Phuket Top Team. Ćwiczyłem brzuszki, z ciężarkami i miałem sparing z trenerem. Jednak już myli i zamykali PTT. Jednak mnie powstrzymał trener, mówiąc, że jak posprząta to "się mną zajmie" 😉  I rzeczywiście, tak się stało! Ćwiczyliśmy naparzanki przez jakieś 15-30 minut. Ja wciąż nie mogłem się wpasować w regułę: prosty cios, z dołu i z boku. Nie raz dostałem od trenera (nie były to mocne ciosy). Jednak nie raz się wywróciłem na maty. Trener odliczał  czas... na 10-ątą sekundę wstawałem! 😂
Znowu fajnie się ćwiczyło! 👍 💪

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Po treningu poszedłem się przejść. Było w miarę przyzwoicie tzn. temp. odczuwalna była tylko 40 st. C! 😂. U Alego grał tajski band. Całkiem fajnie grali. 

Zapraszam do oglądania, komentowania i na FB:
https://www.facebook.com/lukas.paulo

in PTT 
 bandaże do muay-thai (pod rękawice. dziś sam je zwijałem! 😊) 
  w PTT
 woreczki 😂 
 i inne przyrządy 
 PTT za chwilę będzie nie czynne... 

 ładne śpiewy w Ali Bbq

Kochane! / Kochani! komentujcie i likujcie mój film na YT. Zachęcam także do subskrybowania mojego kanału! 
https://www.youtube.com/watch?v=EezEFYRGQtM&feature=youtu.be

- Dziękuję! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz