niedziela, 14 maja 2017

Thailand 2017


Phuket, 14.05.2017

Witam Was moje Kochane! 😘  / moi Kochani! 😏

Co u Was? 😵

U mnie wszystko ok. W następny poniedziałek wylatuje z Phuket, z Tajlandii i lecę do Polski!!!! Cieszę się niezmiernie na te zmiany. 😂
Byłem na spacerze o kijkach. Większość barów, "owocowy" i Phuket Top Team były dziś nie czynne.  Po spacerze ulicą Boksu tajskiego poszedłem na masaż. Dwa salony był nie czynne. Iyara - jedyny salon w okolicy okazał się być otwarty! 😄  Stopy zaczęła mi masować Tajka 😘 , której Imienia niestety nie pamiętam... Zrobiła m zieloną herbatkę i zaczęła masaż. Delikatny, relaksujący. Wkrótce dołączyła druga Tajka Piau - (เปรี้ยว) :* Kwaśna (tak miała na Imię, lecz była słodka 😁. 


Soi Muay - Thai 
  "pies Alego" (a raczej suczka) wychodzi z konsumpcji 
 Piau - (เปรี้ยว) :* Kwaśna - Tak ma na Imię moja znajoma masażystka u której byłem dzisiaj na masażu stóp.
ej piękny uśmiech, twarz i wszystko inne 💑  
 Jej przyjaciółka po fachu. też jest piękna 💑  
 + ja 💑  
 detale w salonie masażu 
 😘
 nazwa salonu 


Zapraszam do komentarzy wpisu, udostępniania i na FB:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz