piątek, 19 maja 2017

Thailand 2017


Phuket, 19.05.2017

Witam Was moje Kochane! 😘  / moi Kochani! 😉

U mnie wszystko ok. Do południa padało 💦. Jednak popołudniu ustało. Słońce pokrywała gęsta warswa chmur i nie przysmażało. Na termometrze całkiem przyjemnie: ok. 29 st C 👍 . Po popołudniowej kawce i ananasie 👌  poszedłem do Phuket Top Team. Ćwiczyłem z ciężarkami, brzuszki na ławeczce itd. Miałem również trening w rękawicach bokserskich. Uderzałem w ochraniacze trenera. Trener też mnie uderzał, i musiałem się bronić lub robić uniki. Po walce uderzał rękawicą w mój brzuch 👊. Nie bolało, a mówił, że to polepsza krążenie, czy coś takiego. Na koniec zrobił mi zdjęcia przy wyjściu.
Poszedłem na spacer ulicą. Szedłem trzymając się pobocza. Większość ludzi mnie już zna i pozdrawia 😉 / podziwia. Doszedłem do owocowego, gdzie odpocząłem i rozmawiałem z Tajkami 😘 😘  sprzedawczyniami. Spytały mnie, czy nie chcę kupić jakichś owoców. Odpowiedziałem, że zbytnio nie mam pieniędzy. 
- Ok, ok. This is free! - odpowiedziały 😂.
Więc, wybrałem ananasa (normalna cena to 25 THB). 


Zapraszam do oglądania zdjęć, komentowania i na FB:



właśnie trwa starcie na Bangla Road. Życzę powodzenia moim przyjaciołom! /
 It's just taking off on Bangla Road. I wish good luck to my friends! ✊
 ulica Boksu Tajskiego 
  my friend 😉 
 selfie 
 I am strong man! 💪


A co u Was? 😵

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz