wtorek, 16 maja 2017

Thailand 2017


Phuket, 16.05.2017

Witam Was moje Kochane! 😘 . / moi Kochani! 😉

Co u Was? 😲

U mnie wszystko ok. Cieszę się na wyjazd do Polski!!! Nie mogę się już doczekać. A to już 23.05 b. r.!!! 😂
A w dniu dzisiejszym poszedłem popołudniu do Phuket Top Team. Ćwiczyłem dzielnie brzuszki, z ciężarkami, rozciągałem się trochę, brzuszki itd . Później miałem trening w rękawicach. Ja kontra worek treningowy. stałem i uderzałem w worek głównie pięściami, ale też i nogami. 
Później zwolnił się trener (zawodnik padł na matę i odpoczywał). Więc, ja skorzystałem z sytuacji i poszedłem nań! 😅  Miał na sobie ochraniacze i przyrządy neutralizujące uderzenia. Uderzałem więc z całej siły z pięści 👊,  z łokcia 💪  i próbowałem kopać. Również się broniłem. W PTT milo i pożytecznie spędziłem czas. 
Kolejno poszedłem na popołudniowo-wieczorny spacer. Do "owocowego". Panie sprzedawczynie 😘 😘  mnie chwaliły, za dzielność! 😄  
Kupiłem ananasa, odpocząłem trochę i rozmawiałem z nimi. 
Dały mi w gratisie banana, którego spożyłem na miejscu. Potem wróciłem do domu, wziąłem prysznic, zjadłem kolację i napisałem tą notatkę.

zdjęcia przerobione w Photoshop Online Free 
 😉


Zapraszam do komentowania i na FB:

Dziękuję za Uwagę! Pozdrawiam! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz