niedziela, 7 maja 2017

Thailand 2017


Phuket, 7.05.2017

Witam Was moje Kochane! 😘 / moi Kochani! 😉

U mnie wszystko ok 👍. Dzisiaj była Niedziela. Trochę ćwiczyłem w domu. Czytałem dwa kolejne rozdziały książki "Krąg". Z każdym rozdziałem coraz bardziej wciąga! 😆  
Poszedłem do Marie Thai Massage. Starsza Tajka 😘 zrobiła mi mani i pedicure. Fajnie się gadało i jestem zadowolony. 
Po powrocie uczestniczyłem w transmisji Mszy Świętej z Opactwa w Tyńcu 😊
Zjadłem tajski lunch.  
Po popołudniowej kawce, znowu wybyłem! Tym razem doszedłem do owocowego Och - Cha - Dee. Zamówiłem i spożyłem mango 😋 (ponoć najlepszy, bądź jeden z najlepszych deserów). Zrobiłem stoisko.
Wracając do domu zrobiłem zdjęcie plumeri trzy kolorowej.

w Marie Thai Massage 
 masażystka i mani-pedicure - rzystka 😘 


kwiatki o wonnym zapachu 
 kłosy 
 mango! 💛😋 
 z Tajką 😘  sprzedawczynią 
 ananasy i arbuzy 😋
  pychotki!!! 👌
plumeria 3-kolorowa 


Zapraszam też na FB:
- komentarze mile widziane! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz