poniedzia艂ek, 15 maja 2017

Thailand 2017


Phuket, 15.05.2017

Witam Was moje Kochane! 馃槝  / moi Kochani! 馃槈

Dzisiaj nie zdarzy艂o si臋 nic nowego. Nie mo偶na powiedzie膰 jednak, 偶e si臋 nudzi艂em! 馃槃 Od rana 膰wiczy艂em z ta艣m膮 (rozpo艂owion膮) i inne 膰wiczenia. Potem poszed艂em na 艣niadanie, a w艂a艣ciwie na branch. Zrobi艂em sobie europejskie 艣niadanie: kromka chleba z pasztetem i 偶贸艂tym serem. Do tego herbata. Potem poszed艂em pod prysznic. Nast臋pnie zaj膮艂em si臋 sob膮: czyta艂em "Kr膮g", i by艂em online. 
Po 16 - tej wypi艂em kawk臋 馃挋, a nast臋pnie poszed艂em na trening do Phuket Top Team. Najpierw si臋 rozci膮ga艂em, potem 膰wiczy艂em z ci臋偶arkami, brzuszki... Potem czeka艂em a偶 trener si臋 zwolni. Mia艂em aparat (i to podw贸jny), kt贸rym zrobi艂em nie jedno zdj臋cie 馃榿y艂
Obok mnie 膰wiczy艂o wiele ludzi, r贸偶nej narodowo艣ci. Pot po nich sp艂ywa艂 i po mnie te偶 sp艂ywa艂... Ale wszyscy wygl膮dali na szcz臋艣liwych! 馃槈
Potem poszed艂em na piechot臋 do "owocowego". Pokona艂em jeden spadek w d贸艂, potem pod g贸rk臋 i by艂em w "owocowym"  Tam przede wszystkim odpoczywa艂em. Na polu panowa艂 upa艂 nie z tej planety, 42 st. C (odczuwalna)! By艂o ciep艂o 馃槈  W ko艅cu poprosi艂em o ananasa za 25 THB (ok. 2, 50 PLN) 馃槈  Jedna z dw贸ch Tajek 馃槝  sprzedawczy艅  pokroi艂a mi obranego ze sk贸rki ananasa, pokroi艂a i wr臋czy艂a mi w podw贸jnej siatce. Ja przewiesi艂em siatk臋 przez napa艣nik, zap艂aci艂em, podzi臋kowa艂em i poszed艂em do domu.  

Zapraszam do udost臋pniania, komentarzy i na FB:

w PTT
 
Katya 馃槝  膰wiczy kopni臋cia 
i z pi膮stki! 馃榾 
 m贸j inny friend 膰wiczy kopni臋cia 
my dear friend exercise 
 
 kwiatki przed Phuket Top Team 
 owoce w "owocowym"
  I jedna z moich przyjaci贸艂ek, Tajek 馃槝  daje mi ananasa




A co u Was? 馃槻

Brak komentarzy:

Prze艣lij komentarz