piątek, 12 maja 2017

Thailand 2017


Phuket, 12.05.2017

Witam Was moje Kochane! 😘 / moi Kochani! 😉

Co u Was? 😲

U mnie wszystko ok 😃

Dzisiaj byłem w Top Team i ćwiczyłem.Miałem też walkę na pięści zabezpieczone dłonie miałem bandażami i rękawicami. Ćwiczyłem też inne ćwiczenia m. in. z ciężarkami (na bicepsy) i brzuszki. Następnie pełnosprawny trener ćwiczył ze  mną ciosy do Boksu tajskiego. Ćwiczyło mi się jak zwykle bardzo dobrze i jestem zadowolony. Widziałem się z innymi Muay-Thai - czykami. Dało mi ogromną motywację i sprawiło, że miałem dodatkowego power' a!!! Oczywiście im głównie robiłem zdjęcia. Robiłem też sobie selfie do wielkiego lustra. i nie tylko.
Opuszczając PTT włączyłem muzę na słuchawkach i poszedłem do owocoego (jakieś).2 km od PTT). Kupiłem sobie anansa na jutro i pogodałem sobie ze sprzedawczyniami. 
Ponadto sprawdziłem swoje siły w rywalizacji ja vs. przeciwnik pełnosprawny. 
Niestety przegrałem 👎. ?Okazał się silniejszy.Ale nic to! Jak będę więcej ćwicył z pewnościął go pokonam 💪 

Szykuję się następna walka..
 . ~Yopi, Yopai
na ekranie
 Lukas Muzungu
  na ringu
  i poza ringiem 

 piesio 💗
  kobiety też ćwiczą... 
 foto do lustra


Zapraszam też na FB:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz