sobota, 11 marca 2017

Thailand 2017


Phuket, 10.03.2017

Witam Was moje Kochane! 💗😘  / moi Kochani! 💗😉

Spieszę Wam donieść, co działo się u mnie wczoraj. Otóż, wczorajszego popołudnia byłem w Top Team. Zacząłem od brzuszków, jako, że ławeczka była wolna. Zrobiłem 120. Następnie w swe dłonie wziąłem ciężarki 4 kilogramowe. Prawa ręka podniosła 200 razy! Lewa, więc nie była gorsza. Potem usiadłem na ławeczce i trener Taj pomógł mi założyć bandaże rękawice. Taj uzbroił się w ochraniacze, w które ja boksowałem. Ale ... nie na oślep! Wypracowaną techniką: lewa prosty cios, prawa okrężny cios i znowu lewa cios od dołu. W szybki tempie. Byłem skoncetrowany i w efekcie poszło mi całkiem nie żle!
Wieczorem zostałem zaproszony przez my Friend "Bro" Steve' a na party do Pickled Liver Bar - u. 
Była muzyka na żywo, stoliki z potrawami, piękne kobiety i zimne piwko! Na scenie występowałi band z Anglii lub Irlandii, śpiewaczka Chinka 😘  oraz Steve 💖😂. (wokal lub wokal i gitara). Super wieczór! 😆

Zachód słońca nad płotem 😂 
 Muzungu wraca z treningu 
 Pad - Thai Kung 😋  
 Piękny, kobiecy głos 😄 
 selfie with my "Bro" 😘💖  
 Chinka😘  na scenie
Steve my "Bro" z gitarą na scenie, a przed sceną młody Taj sprzedaje róże 
 selfie 
 angielski, szkocki lub irlancki boysband na scenie 
 z Tajką 💗💑



Zapraszam do komentowania, powielania i na FB:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz