czwartek, 23 marca 2017

Thailand 2017


Phuket, 23.03.2017

Witam Was moje Kochane! 馃槝  /  moi Kochani! 馃槈

U mnie wszystko ok 馃憣  Dzisiaj by艂o Gotowanie po tajsku u nas w domu. Tylko para Polak贸w by艂a ch臋tna na nauk臋 , wi臋c nie by艂o zbyt wielu da艅. A jednak... by艂o pysznie! Zw艂aszcza deser: kleisty ry偶 z mango oblany s艂odkim sosem.


Popo艂udniu pojecha艂em do Top Team. Po zrobieniu 240 brzuszk贸w na 艂aweczce, inny bokser si臋 zm臋czy艂. Zwolni艂 wi臋c, trenera (Taja) i mog艂em z nim po膰wiczy膰 ciosy. Stan膮艂em w rozkroku, nie za du偶ym i zacz膮艂em boksowa膰. Trener mia艂 ochraniacze na d艂onie, w kt贸re ja boksowa艂em. By艂em w ruchu ca艂y czas. Bez kij贸w, ale zachowywa艂em r贸wnowag臋... do czasu. W pewnym momencie straci艂em r贸wnowag臋 i z艂apa艂em zaj膮ca w ty艂. Nic mi si臋 nie sta艂o i szybko zosta艂em podniesiony (przed 10 sekund膮). Mia艂em ubaw i 膰wiczenia 馃槀  Po czasie uk艂onili艣my si臋 sobie i pojecha艂em do Tony Restaurant. Zam贸wi艂em sobie kokosa. By艂 wielki i dobrze mnie nawodni艂 po treningu. 
Poszed艂em do toalety. 艢mia艂em si臋 gdy zobaczy艂em obrazek: "toaleta z podgl膮dem" 馃槀    


Zapraszam do ogl膮dania zdj臋膰, komentowania i udost臋pniania wpisu, a tak偶e na FB:


mango i sticky rice 
 膰wiczenia w Top Team 
z trenerami 
filmik z przewrotk膮 馃槀 
 plumeria r贸偶owa
plumeria bia艂a 
 motory przed Tony Restaurant 
 kokos nawadniaj膮cy 
 艣mieszny obrazek 馃槀
  kwitn膮ca palma 
 Big Budda w zachodz膮cym s艂o艅cu 
 palmy  
 hotel The One Plaza 
 zach贸d s艂o艅ca

Brak komentarzy:

Prze艣lij komentarz