czwartek, 2 marca 2017

Thailand 2017


Phuket, 2.03.2017

Witam Was moje Kochane! 💖😘 / moi Kochani! 💖😉

Dzisiejszego ranka nie chciało mi się zbytnio nic robić... Ogarnął mnie drobny leniuszek 😝 Ale później nabrałem ochoty na robotę. Ćwiczyłem przy łóżku, chodziłem bokiem. 
Na drugie śniadanie jadłem pyszne mango 💛. Soczyste i słodkie i zająłem się własnymi sprawami.
Po lunch nie od razu wypiłem kawę, a następnie wyjechałem na spacer. Mój "Bat-Mobile" podwiózł mnie pod Top Team. Wstałem i zacząłem od brzuszków. Potem ćwiczyłem ciosy i uniki, koncentracje z Tajem trenerem. Jak zwykle było super.  
Kolejno pojechałem do Tony' ego. wypiłem mix fruit shake. Bardzo mi smakował.

A co u Was? 😵

 u "Tone' go" 
 palma z księżycem w tle 
 szejk z zmiksowanych owoców 💜 

Zapraszam też na FB:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz