sobota, 11 marca 2017

Thailand 2017


Phuket, 11.03.2017

Witam Was moje Kochane! 😘💚 / moi Kochani! 😉💙

Co u Was?

Po smakowitym obiedzie (makaron z krewetkami i warzywami) pojechałem na spacer. Nie byłem w Top Team... 😔  Miałem wczoraj drobną przewrotkę... W toalecie była śliska podłoga. I ja się wygrzmociłem. Głowa rozwalona i krew...  Ale przeżyłem! 😂  Dziś został mi już tylko strup. 
Pojechałem na spacer. Robiłem zdjęcia kwiatów. Poznałem też nową przyjaciółkę Waan (czyt. Łaan). Jest ode mnie starsza o około 12 lat i wydaje się miła. 
Dostałem telefon:
- Cześć Łukaszku! Jedziesz z nami na pizze? Jeśli tak, to bądź w domu za moment. 
To był Tata. Pożegnałem się z Waan, po czym koła gubiąc wróciłem do domu, przesisdłem się  z "Bat-Nobile" - a do auta i pojechaliśmy do Algi Amci
Zamówiliśmy dwie małe pizze. Były wyborne! Domowe, na cienkim cieście...
😋

Zapraszam do komentowania zdjęć, udostępniania i na FB:

- Dziękuję! 😀

pasta with shrimps 
 orchidee  
 i inne kwiatki 
 my new friend 😘 
 proteiny i odżywki dla sportowców 
 we włoskiej pizzerii Algi Amici 
 pizza! 💓 👌 😋

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz