czwartek, 9 marca 2017

Thailand 2017


Phuket, 9.03.2017

Witam Was moje Kochane! 😘💗 / moi Kochani 😉💗

Co u Was?

U mnie wszystko ok. Dzisiaj było gotowanie po tajsku wu nas w domu. Kucharz Taj Chalat prowadził zajęcia dla Polaków. W związku z tym, miałem lunch tajski w domu.: pyszna zupa Tom - Yum. Była pikantna. Do tego jadłem ryż i piłem wodę. Była pyszna! 
Popołudniu pojechałem na "Bat-Mobile - u" do Top Team. Najpierw robiłem brzuszki (tylko 100...😜), ćwiczyłem z hantlami oraz usiadłem w siadzie rozkrocznym i trochę się rozciągałem. Potem z pomocą trenera (nowego), ćwiczyłem ciosy i uniki. Byłem skoncentrowany!  

Zapraszam do oglądania zdjęć, komentowania i na FB:

Tom - Yum 💖 (ostra zupa!) 
 ryż dla złagodzenia pikanterii 
 na spacerze 
 Top Team 
 ja jako bokser 😊 
 księżyc = moon = ดวงจันทร์ (padżan) 
 selfie "w trawie" 
 zachód słońca za Big Buddha
palma pod księżycem 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz