niedziela, 26 marca 2017

Thailand 2017


Phuket, 26.03.2017

Witam Was moje Kochane! / moi Kochani!

Co u Was?


W dniu dzisiejszym uczestniczyłem w transmisji Mszy Świętej z Parafii św. Wojciecha w Radzionkowie. Przez cały dzień był upał nie do wytrzymania. na termometrze było 35 °C ! 😁  Dużo piłem wody i innych płynów. 
Popołudniu pojechałem do salonu fryzjerskiego All hair. Tam Taj fryzjer ściął moje włosy. Za usługę zapłaciłem 20 złotych i jestem bardzo zadowolony. Był tam też młody, bardzo żywiołowy piesek. 
Po fryzjerze udałem się na spacer. Większość salonów, restauracji i siłowni była nieczynna. Przed zachodem słońca byłem w domu.
Na kolację pojechaliśmy do pizzerii Algi Amici. Wzięliśmy sobie 3 średnie pizze i to nam w zupełności wystarczyło. 
 

salon fryzjerski
 piesio 💛   fryzjera
 żona fryzjera i piesio 

 Lukas z nową fryzurą, a ponad głową kwiaty plumerii 

 ozdobne liście  
 gałązka bugenwilli 

 kwadraty 
 palmy 
 + ozdobny żywopłot 
 nazwa restauracji 
 😋 
 Tony dziś zamknięty... 
 zachód słońca 
 pizza 



Zapraszam też na FB:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz