niedziela, 19 marca 2017

Thailand 2017


Phuket, 19.03.2017

Witam Was moje Kochane! / moi Kochani!

Dnia dzisiejszego pojechaliśmy do Tesco Lotus. Zjedliśmy tajski lunch (wziąłem sobie smażony ryż z warzywami 😋  Był pyszny! Później wziąłem koszyk z zakupami i pomaszerowałem za koszem. Do koszyka wpakowaliśmy produkty spożywczo-kosmetyczno-tym podobne. 
Wieczorem wyszedłem na spacer o kijkach. Zaszedłem do Ali' s BBQ gdzie zamówiłem carrot shake. był dobrze schłodzony i zmiksowany. Przeczytałem, że serwują białkowe lody. Czy to dobre? 😮 Nie wiem! Muszę spróbować! 😀

Zapraszam do oglądania fotek, komentowania i na FB:
- Dziękuję! 

smażony ryż z warzywami 😋  
 owoce (m. in. Duriany) 
 dragon fruit w 
 Ali' s BBQ 
 na suficie 
 szejk w eleganckim kubku 
 w kolorze rurki 😃 
 białkowe lody 
 zachód słońca

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz