niedziela, 12 marca 2017

Thailand 2017


Phuket, 12.03.2017

Witam Was moje Kochane! 💗😘 / moi Kochani!💗😃

U mnie wszystko ok. Dzisiaj był leniwy dzień. Po smakowitym lunchu tajskim, udałem się na sjestę. Było około 33°C! Potworny upał i słonecznie.  
Po południu wyjechałem na spacer. Większość lokali - np. Phuket Top Team i Tony były zamknięte ...  Pojechałem do "owocowego" na pineapple shake. Po wymianie zdań grzecznościowych w języku tajskim zapytałem o zezwolenie na fotografię. Zgodzili się z uśmiechem na twarzach.  Sam też zrobiłem sobie selfie i ująłem zachodzące słońce. 

A co u Was? 

pasta 💗
owoce w owocowym
 pineapple shake 💗 
 znajoma Tajka 💑  i Taj 😃
 znajoma Tajka 💑 
  selfie 
  


Bardzo Was proszę, komentujcie i udostępniajcie! 😉

Zapraszam też na FB:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz