wtorek, 21 marca 2017

Thailand 2017


Phuket, 21.03.2017

Witam Was moje Kochane! 😘  / moi Kochani! 😏

W dniu dzisiejszym osiągnąłem niezły wynik w grze 2048. Nie pobiłem wprawdzie rekordu Babci, ale wynik mnie zadowolił. Słońce skryło się za chmurami i byłem wcześniej w Top Team. Ćwiczyłem brzuszki, z ciężarkami i w rękawicach bokserskich. 
Potem pojechałem na spacer. Pod koniec udałem się do Tony Restaurant. Zamówiłem szejka truskawkowego i ananasa w cieście. Polałem miodem. Były pyszne!
Przy okazji poznałem Polaków: małżeństwo z Warszawy. Niestety, już jutro lecą do PL. Fajnie się gadało. 


Zapraszam do oglądania zdjęć, komentowania i rozpowszechniania. A także na FB:
Dziękuję!


Mój wynik, rekord Babci 
 orchidee, czyli storczyki 
 ćwiczący muay - thai w Top Team 
 jest power!! 😀 
 selfie z palmą 
strawberry shake 
 pineapple cake 
 z znajomą z Polski! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz