środa, 22 marca 2017

Thailand 2017


Phuket, 22.03.2017

Witam Was moje Kochane! 😘 / moi Kochani! 😉

Co u Was? 😧

Dzisiaj pojechałem z Margaretą 😘  i Babcią 😘 do Central Festival Phuket. Babcia chciała kupić jakieś prezenty, a Margareta zrobiła zakupy. Olbrzymim plusem było zabranie wózka sprzed wejścia do c. h., bo mogłem cykać zdjęcia. Stara karta SD okazało się, że działa! Więc, mam dwie 16-sto gigabitowe karty SD. Mogę cykać, cykać i cykać! 😂 
 Oglądaliśmy kolorowe stoiska. Babcia, niedługo leci do Polski i chciała kupić jakieś prezenty. Robiłem zdjęcia.
W międzyczasie byliśmy w lodziarni Swennsens. Najlepsze lody chyba na świecie! 
Potem kręciliśmy się jeszcze po Centralu i pojechaliśmy do We cafe - wspaniałej sałatkowni. Margareta 😘  zamówiła pyszne i zdrowe sałaty, dostarczane prosto z pobliskiej farmy. 

kolorowe stoiska w c. h. Central Festival Phuket 
 takie kolory chyba tylko w Tajlandii 
 zdjęcie z wyższego piętra: fontanny 

 kwiatowe torebki 
 zegarki 
 i nie tylko... 
 naszyjniki
 stoisko z pluszakami
 Babcia 😘 w lodziarni Swennsens 
 
lody! 💛   
uczta Muzungu 
 degustuje
 lody były pyszne! 
 przed kinem 
 moda damska 
 tymczasem... tyranozaurus rex wyszedł z kina 😝  

Wielki Król Syjamu Rama IX (zmarł 16.10.2016)  
 dekoracyjny słonik
  kino 
 widok na dolne piętra  
 gry 
 lakiery w kolorach tęczy 
 grafitti sklepu z art. dziecięcymi
 z Kapitanem Ameryka. Jest moc! 😁 
 salon fryzjerski
salon kosmetyczny 


 sok z marakui. Mocno orzeźwia! 👌 
 pieczywo czosnkowe
  w We cafe (nazwa sałatkowni)


Zapraszam też na FB:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz