poniedziałek, 27 marca 2017

Thailand 2017


Phuket, 27.03.2017

Witam Was moje Kochane! 😘  / moi Kochani! 😏

Na lunch jedliśmy kurczaka crispy z ryżem, ogórkiem i rosołem. Był to tzw "obiad przywieziony". Później spędziliśmy czas na tarasie. Temperatura odczuwalna to 40 °C! Następnie chodziłem po ulicy. Przeszedłem ulicą Boksu Tajskiego. Byłem przez chwilę w Top Team. Ćwiczyłem mięśnie nóg.
Nie miałem rękawic... moje ochraniacze zostały w "Bat - Mobilu" w domu. Przeszedłem na nogach, zrobiłem "kwadrat". Zresztą i tak - chyba - nie miałbym z kim ćwiczyć (trenerzy ćwiczyli innych patentów). 


Zapraszam do oglądania zdjęć, komentowania, udostępniania i na FB:
 Dziękuję!


kurczaka crispy z ryżem, ogórkiem 
+ rosołek 
 kwiatek
 kwitnące palmy 
 wysoki żywopłot
 w głąb ogrodu 
 liście i... UWAGA! Krokodyl! 
 jakieś owoce

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz