sobota, 25 marca 2017

Thailand 2017



Phuket, 25.03.2017

Witam Was moje Kochane! 😘  / moi Kochani! 😉

Dzisiaj były Urodziny mojej najukochańszej Babci 💖 
Do południa było oberwanie chmury. Zrobiłem zdjęcie nie żywego owada.Na drugie śniadanie jadłem smoczy owoc, pittaja. Ponadto trup owada wylądował na moim łóżku! 😧  
Popołudniu ulewa ustała i pojechaliśmy celebrować Ur B. Najpierw na tor motocross' a. Julek💖 pokazał jak się jeździ. Babcia, Tata, Adaś, Pan Tobias i ja byliśmy zachwyceni jazdą Juleczka
Później pojechaliśmy do rosyjskiej restauracji Nice Steak na uroczystą kolację.

Zapraszam do oglądania zdjęć, komentowania oraz na FB:

nieżywy owad 
 smoczy owoc, pittaja i kawka
inwazja obcych!!! 😫  

                                        przygotowywanie J. do motocrossa 
i z rury poszedł tylko niebieski dym! 

 siedzę na publice i 😁 
 Julek skacze! 
Adaś chce być jak Julek! 
w rosyjskiej restauracji Nice Steak 
 nasza Jubilsatka
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz