poniedziałek, 13 marca 2017

Thailand 2017


Phuket, 13.03.2017

Witam Was moje Kochane! 💑 / moi Kochani! 😉

Co u Was? 😲

Dziś miałem drobny wypadek. Wyłożyłem się na prawy łokieć. Bolało, ale jakoś zniosłem ten ból. 
Popołudniu jak zwykle pojechałem na spacer. Upał był jak niewiem: temperatura odczuwalna była dzisiaj 37 stopni! 😝  Podążyłem w kierunku Tony Restaurant. Siedziała tam piękna dziewczyna. Jej powab przyciągnął mnie. Po wymianie grzecznościowej spytałam, czy mogę usiąść. Zgodziła się i zaczęliśmy rozmawiać. 
Okazało się, że jest - chyba - Amerykanką i jest nie co starsza ode mnie. 
Już miałem ją zacząć podrywać, kiedy nagle zjawił się jej chłopak... 
Cóż, pomyślałem.  Zostaniemy przyjaciółmi. 

Zapraszam do oglądania zdjęć, komentowania, udostępniania i na FB:
Dziękuję!

kwiaty o silnym, miłym zapachu
 kwitnące drzewo 
 róża chińska, czyli hibiskus
 storczyki, czyli orchidee 
 fontanna z kaczkami 
 with my new friend Amanda 😙 

 selfie x2

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz