wtorek, 28 marca 2017

Thailand 2017


Phuket, 28.03.2017

Witam Was moje Kochane! 😘  /  moi Kochani! 😉

Co u Was? 😲


Dzisiaj moja Babcia 💖😘  pakowała się na wyjazd do Polski. Jutro rano wylatuje z Phuket. Byłem na spacerze. Przy okazji zrobiłem zakupy owocowe. Kupiłem dwa duże ananasy (jeden dla Babci, drugi dla siebie). Zapłaciłem 80 THB, czyli około 8 ZŁ. 
Później pojechałem na "Bat-Mobile - u" do Phuket Top Team. Ćwiczyłem brzuszki (250) i inne ćwiczenia. Na koniec ruszyłem w bój! 😄  Tak naprawdę, to ćwiczyłem ciosy w rękawicach. Trafiłem na trenera z Indonezji. Był mojego wzrostu. Ćwiczyliśmy na 2 ciosy, później 3 i 4. Mówił, że drzemie we mnie siła (przynajmniej tak zrozumiałem). 
Spotkałem też Ziomala. Nie pamiętam jego Imienia, ale pamiętam, że jest z Gdańska i też ćwiczy muai - thai. 


w Top Team 
No, kto chce się ze mną zmierzyć? 😏



Zapraszam do komentowania, rozpowszechniania i na FB:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz