poniedziałek, 10 kwietnia 2017

Thailand 2017


Phuket, 10.04.2017

Witam Was moje Kochane! 😘 / moi Kochani! 😉

U mnie może być. Tzn. jest całkiem fajnie. Byłem dzisiaj w Top Team. Ćwiczyłem zacząłem od podnoszeń ciężarka o wadze 25 kg. podniosłem 100x. Następnie ciężarki o wadze 4 kilogramy - na bicepsy - 200x. Potem 320 brzuszków i trening w rękawicach z trenerem. 
Wykończony, lecz bardzo zadowolony. Co prawda może w tali mało widoczna poprawa, za to w barach jak najbardziej. 

Po treningu wróciłem do domu, wziąłem szybki jak na moje możliwości prysznic, i pojechaliśmy razem z rodzinką i znajomymi na kolację do restauracji. 
Po drodze zastanawialiśmy się, jaki lokal wybrać. Padło na Wine Connection
Po złożeniu zamówienia, rozejrzałem się po lokalu i cyknąłem parę ujęć. 
W końcu przyszło moje ravioli! 😋

Zapraszam do oglądania zdjęć, polecania i na FB:

w Top Team 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

w Wine Connection 
 menu card 
 ravioli is delicious!


A co u Was? 😮

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz