niedziela, 30 kwietnia 2017

Thailand 2017


Phuket, 30.04.2017

Witam Was moje Kochane! 😘  / moi Kochani! 😉

U mnie wszystko ok. Dzisiaj był leniwy dzień. Kawa z rana jak śmietana! Za oknem zachmurzenie umiarkowane, a na termometrze 34° C! 
Mój "B-M" nie jeździł (przez nie napompowane koło). Dużo czytałem książki "Krąg", a także dowcipy z internetu. Uczyłem się angielskiego z kursu online. Po 13 - tej uczestniczyłem w transmisji Mszy Świętej z Radzionkowa. Miałem świetną wizję i co najważniejsze nie zacinało się! 👍
Jako, że Tajka Pani U. miała wolne, po obiedzie zmywałem naczynia. 
Coś tam ćwiczyłem. Taśma body band Bunta mi się rozerwała na dwie części... Także od dziś ćwiczę z dwoma taśmami 💪💪.
Wieczorem obrabiałem swoją głowę (z pajęczą siecią) i grafikę Spider-Mana. 
Nie zrobiłem żadnego zdjęcia.   

Lukas Muzungu Spider-Man


Zapraszam do komentowania, powielania tego wpisu a także na FB:
. Za Waszą pomoc bardzo dziękuje!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz