niedziela, 9 kwietnia 2017

Thailand 2017


Phuket, 9.04.2017

Witam Was moje Kochane! / moi Kochani!

Co u Was?

U mnie wszystko ok. Byłem dzisiaj w Central Festival. Margareta robiła zakupy i byliśmy na lunchu w japońskiej restauracji Fuji. Nie mam zdjęć jedzenia, ale to nic 😋 Nie możnqa ciągle robić zdjęć, tego, co później się włoży do ust! Dlatego zrobiłem dzisiaj przerwę. 
Mam za to kilka fotek z głównego hallu. 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Popołudniu  byłem na spacerze. Wiele knajp itp było dzisiaj zamkniętych... Ale nie Unit 27😊 Nie znajome dziewczyny (już znajome) zaczęły ze mną gadać:
- Hello! How are you? Whats your name? How old are you? Where are you from?
Ja naturalnie też spytałem je o to samo. Ale już nie pamiętam (mimo brania lecytyny...) Pamiętam tylko, że są z USA albo z Australii. Bardzo miło się gadało. 


Chaofa Est Road 
 tylko 2 sekundy do zielonego! 😂
 w C. H. Central Festival w japońskiej restauracji Fuji
 C. H. Central Festival 
 nowa restauracja 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 my new friend 
 & I
 & my new friends 
selfie 
księżyc w chmurach

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz