poniedziałek, 24 kwietnia 2017

Thailand 2017


Phuket, 25.04.2017

Witam Was moje Kochane! 😘  / moi Kochani! 😏


U mnie wszystko ok. Dzisiaj Dostaliśmy nowe lampki na biurka. Lampki - kotki 😸
Były do wyboru albo czarna, albo białe. J. wybrał  czarną, a nam z A. zostały dwie białe. 
Po podwieczorku złożonego z:
  • ciastka Brownie 💛
  • kawka 💛
pojechałem na spacer. Byłem w Phuket Top Team gdzie aktywnie ćwiczyłem spalając zbędne kalorie:
  • brzuszki,
  • z ciężarkami,
  • wzmacniające mięśnie nóg.
Spotkałem moje znajome/moich znajomych osiłkinie/osiłków. Też ćwiczyli męcząc się i pocąc, co dało mi energię i sprawiało, że nie czułem się sam.
Później pojechałem na zakupy do tajskiego marketu. Kupiłem sobie deodorant w spray - u i żele do mycia ciała. 


Zapraszam do oglądania moich zdjęć, komentowania oraz na FB:


Jeśli to możliwe, proszę o komentarz 😉 

lampka "biały kotek" 😺 
 kawusia  i ciasteczko 
 bajeczny zachód słońca 
orchidea, czyli hibiskus 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz