niedziela, 16 kwietnia 2017

Thailand 2017


Phuket, 16.04.2017

Witam Was moje Kochane!! 😘 / moi Kochani! 😉

Co u Was? 😮


Dzisiejszego dnia odbyło się późne śniadanie wielkanocne. Późne i leniwe. 
Pod drzwiami wejściowymi - jak niemal codziennie  -  czekała psinka z Ali' s BBQ. Po czułym przywitaniu się z wszystkimi domownikami, psina zaległa pod drzwiami do sypialni dzieci. 
Przed uroczystym śniadaniem, częstowaliśmy się jajeczkiem i życzyliśmy sobie wzajemnie Wesołych Świąt! Wędliny były nie najsmaczniejsze. Za to surówki, śledzie i inne potrawy były przepyszne! 
Spacerowałem sobie po tarasie i spotkałem ślimaka. Później kolega A. 💗😘 go teleportował na liście palmy bananowej i w różne inne miejsca. 
Po 17 - tej pojechałem na spacer. Było upalnie! 😉 PTT był nie czynny, jak również Tony Restaurant. Udałem się więc do owocowego. była nowa promocja: banana shake za jedyne 20 THB!! 😊 Nie mogłem przepuścić takiej promocji. + jeszcze w prezencie dostałem ananasa za darmo! 😄 Ja to mam szczęście! 😂


Piesek z Ali' s BBQ jest miłym gościem (nie tylko Wielkanocnym) 
życzę Wam abyście nigdy nie przestali wierzyć w lepsze jutro! Wesołych Świąt! 
 kiełbasy i wędliny 
 zieloności 
 surówki i śledzie 
 ślimak - na kafelkach - pokaż rogi.... 😄
 ślimak na liściu palmy bananowej 
 Muzungu na spacerze 
mała sesja pt. kwiatki  
 banana shake & pineapple 😋 
 Ocha Dee & Dental Stadium 
 przed Familii Mart 
 Flagi


Zapraszam też na FB:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz