piątek, 21 kwietnia 2017

Thailand 2017


Phuket, 21.04.2017

Witam Was moje Kochane! 😘  /  moi Kochani! 😏

Co u Was? 😵

Sorry, ale nie zrobiłem dzisiaj żadnego zdjęcia. Aparat i smartphone odpoczywały. 
Po popołudniowej kawce 💜  pojechałem na spacer na "Bat-Mobile - u". Najpierw byłem na spacerze. Nie byłem w "owocowym" jako że mam jeszcze jednego banana w lodóweczce. Dojechałem do drugiego Family Mart - u. Ale nic nie kupiłem, nawet nie wstąpiłem. 
Wracając, odwiedziłem PTT. Znowu robiłem ćwiczenia z ciężarkami (na bicepsy), na ławeczce brzuszki oraz miałem sparing z trenerami (Yopa, yopa! 😁 )
Było super! Nie zaliczyłem gleby, ale się ostro zmęczyłem. 
 💪 👊 👌 👍
Zdjęcia które publikuje są skopiowane z poprzednich dni i większość obrobiona w programie Photoshop Online Free.

Muzungu w Phuket Top Team (w kolorze) 
w czarnobiałym
młodszy trener w (sepii)
 innie ćwiczący (w sepii)


Zapraszam do komentowania i na FB:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz