niedziela, 23 kwietnia 2017

Thailand 2017


Phuket, 23.04.2017

Witam Was moje Kochane! 😘  / moi Kochani! 😉

Co u Was? 😮

U mnie wszystko ok. Dzisiaj był dzień Rodzinny. Pojechaliśmy na basen do zamkniętego, wielkiego osiedla Land&Houses. Mieści się tam - w centrum - Centrum sportu. Są tam basen, masaże, kawiarnia, sala sportowa (do koszykówki, tenisa ziemnego i do piłki nożnej. My jednak byliśmy tylko na basenie. pływałem stylem grzbietowym i "pseudo-kraulem". Po wyjściu z wody cykałem zdjęcia. Sam też mam trochę zdjęć. 
Wieczorem byliśmy w niemiecko-tajskiej restauracji "Fatty' s". Zamówiłem sobie smażone filety rybne i ziemniaczki na zimno. Do tego piwko Weisse beer 💛
Było przepyszne! 

domki nad jeziorem 
 nad basenem 
 wejście do basenu 
 rybka - po prawe
 palmy kokosowe 
pod palmami 

 widok na domki nad jeziorem 
 brzeg basenu 
 wypływany! 
 in b&w 
 znowu kolor! 😜 
 sepia
  i znowu kolor! 😜  
 kwiatki 
 zachód słońca 
 w restauracji  Fatty's 
 filet panierowany i sałatka na zimno 😋
 piwko 


Zapraszam do komentowania, udostępniania i na FB:

- z góry bardzo dziękuję za komentarze (tutaj i na FB)! 😃

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz