piątek, 14 kwietnia 2017

Thailand 2017


Phuket, 14.04.2017

Witam Was moje Kochane! 😘 / moi Kochani! 😉

Co u Was? 😲

 Po Song-Kran Festival wyjechałem na "Bat-Mobile" - u 😊Choć większość sklepów, salonów itp (w tym Phuket Top Team) była jeszcze nie czynna, pojechałem na spacer. Najpierw robiłem zdjęcia detalom. Nie wiem, czy dla Was interesujące, ale dla mnie bardzo. Cyknąłem zdjęcia kwiatów i nie tylko. Przejechałem całą Soi Muai Thai. 
... 


pierwsza rocznica zabaw w Bite 

 storczyki "piwne" 😛
apteka 
"zdrowie, zdrowie masaż" 
 róże i posążek  

 nie znane z nazwy
 detal 
 fontanna 
 Budda i smok. Dobro i zło. Ying Yang 
 w szkole Boksu tajskiego 



orchidee 
 wodospad  
 chyba to jest owoc drzewa chlebowego, ale głowy nie dam! 
na drzewie 
 pozostałości po Songkran Festival 
 szkoła Boksu tajskiego



Zapraszam też na FB:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz