sobota, 8 kwietnia 2017

Thailand 2017


Phuket, 8.04.2017

Witam Was moje Kochane! 😘 / moi Kochani! 😉

U mnie wszystko ok. Na lunch jadłem to, co sam zamówiłem od Pani Tajki
Ćwiczyłem na krześle, przy łóżku i chodziłem po tarasie. Naładowałem "Bat-Mobile-a" i po popołudniowej kawce i szarlotce pojechałem na spacer. Odwiedziłem Top Team, gdzie ćwiczyłem. Zrobiłem dzisiaj 230 brzuszków. Później ćwiczyłem z ciężarkami i z obciążnikiem. Na koniec zaś ćwiczyłem równowagę i ciosy. Najpierw z workiem treningowym, później z trenerem. 
Super było i jestem bardzo zadowolony! 😀
Na koniec pojechałem wyprowadzić"B-M" na spacer. Było przed opadem deszczu, na szczęście mnie nie załapał. Dojechałem do owocowego, gdzie panie sprzedawczynie 😘😘 wręczyły mi ananasa za darmo! 😂 Nie chciały ode mnie zapłaty.

A co u Was? 😵

Zapraszam oglądania zdjęć, komentowania i na FB: Czy znajdzie się ktoś do komentowania / polubienia także tam? 😵

lunch 
 orchide w Top Team 
 logo
  I am Strong-Man! 💪 
 wieczorny spacer

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz