sobota, 29 kwietnia 2017

Thailand 2017


Phuket, 29.04.2017

Witam Was moje Kochane! 😘  / moi Kochani! 😉

Co u Was? 😲

U mnie ok. Wczoraj naszkicowałem twarz kobiety. 
A dzisiaj trochę późno wstałem 😏  Było pochmurno, ale rano nie padało. Na późne śniadanie Tajka Pani U. zrobiła jajecznice!  Do tego kromka chleba z serem żółtym i szynką. 
Później zająłem się swoimi sprawami. Dużo czytałem  książki p. t. "Krąg"  - bardzo wciąga! - Trochę ćwiczyłem, zacząłem oglądać film p. t. "Podpalaczka 2" na http://cda.pl/
(opis filmu:
http://www.filmweb.pl/film/Podpalaczka+2-2002-98536)
Później pojechałem na spacer. Odwiedziłem fryzjera i zrobiłem sobie "spierową" fryzurę. W katalogu fryzur ją znalazłem i poprosiłem o ścięcie. 
Później byłem w Phuket Top Team. gdzie po raz ostatni - w tym tygodniu - ćwiczyłem i miałem trening muai - thai. Ogólnie spoko! 
Ludzie z PTT i nie tylko, mówili, że fajną mam fryzurę. 
Niestety, w domu moja nowa fryzura się nie spodobała... 😕  Powiedzieli, żebym ściął jutro (włosy). 
A Wy jak sądzicie: ścinać, czy nie? 😧


Zapraszam do komentowania, powielania tego wpisu a także na FB:
. Za Waszą pomoc bardzo dziękuje!

moje wczorajsze dzieło: 
 spider-owa fryzura

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz