wtorek, 11 kwietnia 2017

Thailand 2017


Phuket, 11.04.2017

Witam Was moje Kochane! 😘 / moi Kochani! 😉

Co u Was? 😲

U mnie wszystko ok. Nie byłem dziś w Top Team... Zrobiłem sobie przerwę (1 dniową) 😉 Za to dużo ćwiczyłem (w domu) ww pozycjach siedzącej i stojącej. Plus jeszcze chodziłem i ćwiczyłem z taśmą. Niebo było dziś zasnute chmurami, ale nie padało. 
Po popołudniowej kawce, pojechałem na spacer. Na pierwszym zdjęciu, jest reklama popularnego napoju gazowanego. Zbliża się święto สงกรานต์ (Song-Kran).  Jest to tradycyjny Tajlandzki Nowy Rok. Dziś jest to lanie wodą. Więcej o tym święcie można przeczytać na:
 Ale to dopiero będzie. 
Dziś sfotografowałem głównie kwiaty. Zarówno te w donicach, jaki w ziemi. Moje wrażenie jest takie, że są piękne i różnorodne. 
Później byłem w Tony Restaurant. Poprosiłem o kubek z lodem do którego wlałem wodę mineralną. 

 przygotowania do สงกรานต์ (Song-Kran) 
 niezwykłe kolory!
To iksora szkarłatna (Ixora coccinea) roślina pochodząca z Indii 😍 
 róże chińskie, czyli hibiskusy
 nieznane z nazwy 
 bugenwilla


Zapraszam do komentowania, udostępniania i na FB:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz